22 Eylül 2012 Cumartesi

Yeni Temamız ile Yeniden...

Yeni Temamız ile Yeniden

Uzun bir aradan sonra tekrardan blog yazmaya karar verdim. Önceden sadece teknolojik gelişmeleri takip ediyor ve blogumda sadece bu gelişmelere yer veriyordum. Bu haliyle pek kişisel blog değildi yani. :) Oğuzhan Cabbaroğlu' nun tasarladığı yeni bir tema ile değişerek yeni bir yayın dönemine giriyoruz. 


Yeni Tema ve Yapılan Düzenlemeler

Yeni temada sadece kendi URL bağlantılarımı girmek haricinde pek bir değişiklik yapma ihtiyacı duymadım. Kategorileri kendime göre uyarladıktan sonra sosyal medya butonlarına da gerekli yönlendirmeleri yaptım. Aynı zamanda Yazar Hakkında kısmını da kendime göre uyarladım. Tabi bu uyarlamaların pek iyi olduğu söylenemez zira çoğu yerde eksiklik var. Bunun en büyük sebebi ise bu aralar çok yoğun olmam. :( KPSS sınavı yarın yapılıyor. Sınavdan sonra ise tekrardan Malatya İnönü Üniversitesi'ne dönüyorum. :) Bununla ilgili bir yazıyı da Malatya' da paylaşırım büyük ihtimalle. :) 

Her neyse sonuç olarak temamızı değiştirdik ve yeni bir yayın dönemini girmiş bulunuyoruz. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğimle. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder